نحوه نوشتن رزومه هنری و خلاقانه
نوشته شده توسط : مژده

آیا واقعاً یک رزومه هنری و فانتزی به استخدام شما کمک می کند؟

زمان انتخاب ساختار و فرمت رزومه، این سوال مهم مطرح می شود که یک کارفرما چه رزومه ای را ترجیح می دهد؟ آیا واقعاً زیبابی و متفاوت بودن ظاهر رزومه در نظر کارفرما نقش مثبت دارد یا تمام این کارها بیهوده و وقت تلف کردن است؟

طی تحقیقاتی که از کارفرمایان به عمل آمده است، 70 درصد شرکت ها حتی برای شغل های خلاقانه (به عنوان مثال کارهای هنری) یک رزومه معمولی نوشتاری (فایل رزومه Word/PDF) را ترجیح می دهند و تنها 20 درصد آن ها رزومه اینفوگرافیک و تصویری و 10 درصد آن ها رزومه ویدویی را می پسندند.

در رزومه نویسی مسئله ی مهم موقعیت شغلی و حوزه ی کاری است که می خواهید در آن استخدام و مشغول به کار شوید. پس قبل از هر کاری با شناخت حوزه های کاری مجاز برای رزومه غیر رسمی و هنری، می توانید از فرصتی به نام ساخت رزومه خلاقانه بهره مند شوید و مورد توجه کارفرمای آینده تان خود قرار بگیرید.

 

برای تبدیل تاریخ استفاده از تقویم آنلاین پیشنهاد می شود.

 

فواید رزومه هنری خلاقانه

رزومه خلاقانه برای همه ی افراد کارجو و متقاضی استخدام مناسب نیست. در حالی که برای برخی از حوزه های کاری بسیار مفید و کارساز خواهد بود. یک رزومه کاری خلاقانه و غیر مرسوم برای شغل هایی که نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد، بسیار مناسب است. به طور خاص نمونه رزومه هنری و غیر مرسوم برای کارجویانی که می خواهند یک فیلم، کلیپ صوتی، تصاویر و هر آن چه مرتبط با فعالیت هایشان در آن صنعت است، ارسال کنند بسیار مفید خواهد بود.
یا این که رزومه آنلاین برای افرادی که کار طراحی سایت انجام می دهند، یا درحوزه فناوری اطلاعات مشغول به کارهستند برای نمایش توانمندی ها و مهارت هایشان بسیار کاربردی خواهد بود.
در ضمن رزومه غیر رسمی برای افرادی که سابقه ی شغلی زیادی ندارند قابل استفاده است. این مدل رزومه ها به کارجو این امکان را می دهد که به جای استفاده از سوابق شغلی خود به صورت کرونولوژیکال بر روی مهارت ها و دوره هایی که گذرانده اید تاکید کرده و آن ها را نمایش دهید.

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d9%87%d9%86%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87/





:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: